Stretli sme sa s ďalším odborníkom, s výchovnou poradkyňou Izabelou Šomodíkovou. Pýtali sme sa na jej názor na aktivity, ktoré sme v parku vytvorili a ktoré vytvoriť plánujeme. Náš projekt sa jej veľmi páčil, poradila nám pridať viac vecí podporujúcich kreativitu, čo je podľa nej veľmi významná schopnosť dôležitá pri kritickom myslení. Tiež kvitovala farebnosť, originalitu a udržateľnosť. Tiež vyzdvihla jednu skutočnosť, ktorú sme si predtým my neuvedomili a to “učenie sa žiť s odlišnosťou”, keďže rasovo podmienené predsudky sú stále veľkým problémom, s ktorým sme sa aj my neskôr stretli. Preto sme sa rozhodli osloviť spomínanú rómsku komunitu s nápadom vytvoriť “eko-hliadky”, ktorých úlohou by bolo udržať park v čo najpôvodnejšom stave. Starali by sa o čistotu parku, revitalizáciu poškodených vecí a o nové nátery.
Eko-aktivity, ktoré sa u nás v škole uskutočnili nás podnietili k nápadu znovu využiť palety a vytvoriť z nich eko-lavičky. To dalo zabrať mužskej časti nášho tímu, ktorá sa venovala vyrábaniu lavičiek z paliet, čiže brúseniu, lakovaniu a zošróbovaniu dokopy. Keď boli lavičky hotové, odviezli sme si ich do parku a poukladali na miesta, kde sa podľa nás najviac využijú – čiže strategicky najbližšie k jednotlivým aktivitám. Okrem toho sme medzi stromami natiahli pavučinu, kde sme vyvesili niektoré umelecké diela žiakov našej školy a pridali deťom odkaz, aby pripli aj svoje obrázky. Vytvorili sme knižnú búdku, z ktorej si ľudia môžu kedykoľvek požičať nejakú knihu, alebo ju vymeniť za inú.